» قضائی » قضات برتر استان قزوین تقدیر شدند
قضائی

قضات برتر استان قزوین تقدیر شدند

بهمن 16, 1402 0

همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر و با حضور دادستان انتظامی کشور، از ۱۸ قاضی برتر استان که بر اساس ارزیابی‌های دادسرای انتظامی کشور تعیین شده بودند، تجلیل شد.

خبرگزاری میزان_ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور دادستان انتظامی کشور، از ۱۸ قاضی برتر استان که بر اساس ارزیابی‌های دادسرای انتظامی کشور تعیین شده بودند، تجلیل شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در این مراسم که با حضور جعفری معاون دادسرای انتظامی در امور نظارت و ارزشیابی قضات، رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز قزوین، دادستان انتظامی استان و جمعی از قضات برگزار شد، اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های خوب و فرهنگی کشور محسوب می‌شود که در حوزه قضایی نیز عملکرد مطلوبی دارد، به طوری که در ارزیابی‌های صورت گرفته در شش ماهه ابتدای سال جاری میزان کیفرخواست‌های صادره در استان کاهش چشمگیری داشته و رتبه استان از ۱۴ به ۲۶ ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به جایگاه خطیر و حساسیت منصب قضا گفت: قضاوت یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای تحقق عدالت در جامعه است و همه قضات باید در امر قضاوت نهایت دقت را داشته باشند و برای حفظ عزت و استقلال این جایگاه مقدس تلاش کنند.

دادستان انتظامی کشور اضافه کرد: بر اساس قانون ما وظیفه داریم به تمام تخلفات کوچک و بزرگ قضات رسیدگی کنیم، اما همواره سعی می‌کنیم در رسیدگی به تخلفات قضات از شان و جایگاه آنان صیانت کنیم، چرا که اعتقاد داریم با توجه به کمبود نیروی قضایی و افزایش ورودی پرونده‌ها احتمال تخلفات غیر عمدی وجود دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×