» قضائی » قضات از ظرفیت‌های قانونی موجود در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند
قضائی

قضات از ظرفیت‌های قانونی موجود در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنند

خرداد 24, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه سرمایه انسانی ارزشمندترین ظرفیت موجود در هر مجموعه است، گفت: قضات تا جایی که قانون امکان تفسیر صحیح دارد از ظرفیت‌های ممکن در جهت حل مشکل مردم استفاده کنند.

خبرگزاری میزان– حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در جمع کارکنان قضایی و اداری شهرستان تفت استان یزد بر پذیرش نقد‌ها و پیشنهادات کارکنان در حوزه‌های مختلف تأکید کرد و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم نظام نقد و پیشنهاد در مجموعه دستگاه قضا استان احیا شود.

وی افزود: هدف از حضور در شهرستان‌ها و نشست با کارکنان، هم‌اندیشی و همفکری در راستای بهبود ارائه خدمات به مراجعین و شناخت نقاط ضعف و قوت موجود است.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم کاهش اطاله دادرسی در سیستم قضایی تاکید کرد و گفت: قطعا در رسیدگی به کار مردم یک ساعت هم برای آن‌ها بسیار آرامش‌بخش است؛ اگر‌چه ممکن است برای ما این موضوع طبیعی شده باشد.

وی تصریح کرد: دعای خیر مردم اکسیر و در زندگی بسیار مهم و منشا اثر خواهد بود لذا با این نگاه بیشتر از گذشته به رفع و رجوع کار مردم اهتمام داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی ادامه داد: قطعا پس از دوران کار افسوس فرصت‌های از دست رفته در جهت خدمت به مردم برای انسان خواهد ماند، لذا نباید از این فرصت غافل بود و با گره زدن مشکلات مراجعین به مسائل مختلف از جمله بحث معیشت از خدمت به مردم غافل شد.

وی تاکید کرد: در حوزه خدمات و مسائل رفاهی فراتر از حد تصور، در سطوح مختلف قوه قضاییه و به طور خاص ریاست این قوه پیگیری‌های لازم صورت گرفته و این تلاش‌ها ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان تصریح کرد: قضات تا جایی که قانون امکان تفسیر صحیح دارد از ظرفیت‌های ممکن در جهت حل مشکل مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×