» حوادث » فضای مناطق راهیان نور حال و هوایی جهادی و الهی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

فضای مناطق راهیان نور حال و هوایی جهادی و الهی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 20, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان عصر امروز جمعه با حضور در یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای زنده کردن یاد و خاطرات زمان جنگ و تجدید روحیه و امید گرفتن در این مکان حضور پیدا کردیم.

وی خطاب به جوانان اظهار کرد: بعضی وقت‌ها تعاریفی از جبهه و جنگ می‌شود که جوان ما فکر می‌کند که برای آنها دست یافتنی نیست؛ آن جوان‌های گذشته همجنس جوان‌های امروزی بودند آنها هم علاقمندی ها، آرزوها و نظرهایی داشتند ولی هنگامی که به منطقه می‌آمدند، منطقه را با خودشان همراه می‌کردند و همه چیز را ممکن و دست یافتنی می‌کردند.

سردار رادان در خصوص قدردانی از شهدا گفت: آنها خونشان و جانشان را در این منطقه گذاشتند و رفتند و خیلی از آنها پیکرشان هم پیدا نشد به گونه‌ای که پدر و مادر آنها قادر به درد و دل کردن در کنار قبر فرزندانشان نیستند اگر قدردان آنها نباشیم کفران نعمت کردیم و کفران نعمت برکت را از زندگی انسان می‌برد.

وی تاکید کرد: در رابطه با مناطق مقدس راهیان نور، وظیفه معنی ندارد بلکه باید دل داد تا به وظیفه خوب عمل کرد. حال و هوای مناطق راهیان نور حال و هوایی جهادی و الهی است و هر کس صرفاً از باب وظیفه بیاید هیچ‌گونه بهره‌ای عایدش نمی‌شود اما اگر با دل بیاید بهره مند می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×