» قضائی » طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی رایگان در ۱۹ نقطه محروم استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ اجرا شد
قضائی

طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی رایگان در ۱۹ نقطه محروم استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ اجرا شد

فروردین 20, 1403 0

رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای طرح خدمات الکترونیک قضایی جهادی رایگان در ۱۹ نقطه محروم این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

خبرگزاری میزان – مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان در سال ۱۴۰۲، طرح ارائه خدمات الکترونیک قضایی جهادی رایگان در ۱۹ نقطه محروم استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده، این طرح به صورت مستمر در مناطق محروم و کم‌برخوردار هرمزگان عملیاتی شده است، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دسترسی آسان مردم به ویژه در مناطق محروم به خدمات قضایی مطلوب است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح که با مشارکت کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان هرمزگان انجام شد، تسهیل دسترسی رایگان مردم به خدمات دستگاه قضایی بوده است.

قهرمانی در ادامه افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ارائه خدمات در این طرح جهادی که تمامی نقاط کم‌برخوردار استان را دربرمی‌گیرد، مقطعی نیست و به صورت مستمر طی سال ۱۴۰۳ نیز در نقاطی که فاقد دفتر خدمات الکترونیک قضایی هستند، ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه، توجه به توانمندسازی فناورانه در ارائه خدمات الکترونیک قضایی به ویژه در نقاط کم‌برخوردار استان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دادگستری هرمزگان است که با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، کانون دفاتر خدمات الکترونیک و دیگر ظرفیت‌های موجود به‌منظور کاهش مشکلات مردم و ایجاد دسترسی آسان اقشار مختلف به عدالت انجام می‌شود.

انتهای پیام /



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×