» قضائی » دادستان مرکز استان زنجان به همراه قضات دادسرا از زندان مرکزی، اردوگاه و بند نسوان استان بازدید کرد
قضائی

دادستان مرکز استان زنجان به همراه قضات دادسرا از زندان مرکزی، اردوگاه و بند نسوان استان بازدید کرد

فروردین 20, 1403 0

دادستان مرکز استان زنجان به همراه قضات دادسرا در بازدید از زندان مرکزی، اردوگاه و بند نسوان استان ضمن استماع درخواست‌های مددجویان دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – بهروز عباسی در حاشیه این دیدار گفت: پیرو تاکید رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر بازدید مسئولان قضایی از زندان‌ها، به همراه تعدادی از قضات دادسرای زنجان از زندان مرکزی، اردوگاه و بند نسوان زنجان بازدید شد.

وی افزود: در ادامه بازدید ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کردند.

دادستان زنجان اظهار کرد: یکی از وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان‌ها و زندانیان، نظارت بر جمعیت زندان‌ها، ملاقات با زندانیان‌ها، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها است.

وی افزود: در این بازدید که تا زمان افطار نیز ادامه داشت تلاش شد با اکثر زندانیان اعم از متهمان و محکومان به صورت چهره به چهره ملاقات داشته و درخواست‌های زندانیان را بررسی کنیم و درنهایت برحسب درخواست‌ها تصمیمات مقتضی و قانونی را اعمال کنیم

عباسی در ادامه گفت: بازدید از زندان برنامه مدون و دوره‌ای است که به صورت مستمر انجام می‌شود تا درخواست‌های زندانیان بررسی و اعمال مقررات صورت گیرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×