» قضائی » صلح و سازش پرونده‌ها در استان افزایش ۵۴ درصدی داشته است
قضائی

صلح و سازش پرونده‌ها در استان افزایش ۵۴ درصدی داشته است

خرداد 30, 1403 0

رئیس شورای حل اختلاف استان با اشاره به افزایش میزان صلح و سازش در پرونده‌های دادگستری قزوین گفت: در سال‌های اخیر در مجموع پرونده‌های صلح و سازش در استان پیشرفت ۵۵ درصدی داشته است که آمار مطلوبی است و همچنین در دوماه ابتدای سال هم ۶۶ درصد ورودی پرونده‌ها به صلح ختم شده است.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدری رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین همایش ستاد صبر و تجلیل از اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف استان قزوین اظهار کرد: خدمات خوبی در شورای حل اختلاف به جامعه ارائه می‌شود و قطعا خداوند متعال نظاره‌گر تلاش همکاران است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با تلاش جهادی همکاران میزان صلح و سازش در استان تا ۵۴ درصد پیش رفتیم، به طوری که در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۶۶ درصد پرونده‌های ورودی در مرکز استان به مصالحه ختم می‌شود.

حیدری ضمن تقدیر از تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان اضافه نمود: در سال گذشته میانگین صلح و سازش در اغلب حوزه‌ها بیشتر از ۵۰ درصد بود که امیدواریم در سال جاری افزایش چشم‌گیری داشته باشیم.

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین تصریح کرد: از ۹۷ هزار و ۲۵۳ فقره پرونده وارده در سال گذشته به شورا‌های حل اختلاف استان، تعداد ۹۶ هزار و ۸۶۱ فقره پرونده مختومه و مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از اعضا و کارکنان فعال شورای حل اختلاف استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×