» قضائی » شأن حضور ما در دستگاه قضایی خدمت به مردم است
قضائی

شأن حضور ما در دستگاه قضایی خدمت به مردم است

خرداد 24, 1403 0

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه شأن حضور ما در دستگاه قضایی خدمت به مردم است، گفت: رضایتمندی مراجعان در صحت و سرعت انجام وظایف محوله و همچنین نحوه برخورد مناسب همراه با حفظ کرامت مراجعان از جمله اولویت‌های ما در سند تحول و تعالی قوه قضاییه است.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی به‌صورت سرزده از ساختمان شماره ۲ تجدید نظر استان فارس، شورا‌های حل اختلاف و مجتمع رسیدگی به جرایم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز بازدید کرد.

 وی در حاشیه این بازدید ضمن ملاقات چهره به چهره با قضات و کارکنان مجموعه با اشاره به تکالیف نظارتی دستگاه قضایی در قانون، نظارت درون سازمانی را مقدمه‌ای بر سایر وظایف نظارتی خواند و بر انجام نظارت‌های درون سازمانی در همه رده‌های استان تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه کار در دستگاه قضایی سخت و دشوار است، خدمت در دستگاه قضایی را نیازمند روحیه جهادی دانست و تصریح کرد: این امر که ما در دستگاه قضایی میزبان مشکلات جامعه و افراد آسیب دیده از جرم و بزه هستیم معرف حساسیت و سختی کاری است ضمن آنکه در فرایند کار قضایی نیز باید احتیاط لازم در اجرای دقیق و متقن قانون و حفظ شأن و کرامت انسانی طرفین پرونده را مدنظر قرار دهیم.

وی در ادامه ضمن بررسی روند ارائه خدمات قضایی در مجتمع‌های مورد بازدید به ارزیابی عملکرد مجموعه‌ها در دو ماه ابتدایی سال جاری پرداخت و یادآور شد: شأن حضور ما در دستگاه قضایی خدمت به مردم است و رضایتمندی مراجعان در صحت و سرعت انجام وظایف محوله و همچنین نحوه برخورد مناسب همراه با حفظ کرامت مراجعان از جمله اولویت‌های ما در سند تحول و تعالی قوه قضاییه است.

در این بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار با تعدادی از مراجعان به بررسی درخواست‌های آنان پرداخت و همچنین برخی نواقص و کاستی‌های موجود در مسیر ارائه خدمت به مراجعان را بررسی و بر رفع سریع آن تأکید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×