» قضائی » سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قروه افتتاح شد
قضائی

سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قروه افتتاح شد

اسفند 17, 1402 0

سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان قروه با حضور معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان – سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان قروه با حضور علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کردستان، رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان و تعدادی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد:کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

وی افزود: اطلاع از آخرین وضعیتی پرونده‌ها یکی از علل اصلی تراکم و شلوغی محاکم است و استفاده بخش خصوصی در فرآیند دادرسی و رسیدگی‌ها سبب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

وی همچنین درصد ابلاغات الکترونیک را در شهرستان قروه، ۹۶.۴ درصد ذکر کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان امام خامنه‌ای جنوبی، بلوار معلم، نرسیده به چهارراه ابوذر، نبش کوچه‌ی شهید شریفی مشغول به ارائه خدمات به مراجعین و سی و هفتمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×