» قضائی » سند تحول قضایی باید کامل و دقیق در استان اجرایی شود
قضائی

سند تحول قضایی باید کامل و دقیق در استان اجرایی شود

اردیبهشت 4, 1403 0

رئیس کل دادگستری مازندران بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به استان مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان، افزود: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات و موارد مبتلابه مازندران نیز به تفیک هر شهرستان  شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوءاستفاده از مواهب خدادادی استان مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

وی بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به استان مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و افزود: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات مبتلابه استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استان باید با برنامه ریزی دقیق و همت دستگاه‌های متولی و البته حمایت دستگاه قضایی به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع شود.

 در ادامه معاونین دادگستری استان مازندران نیز به بیان موارد مورد نظر خود پرداختند و در خصوص موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×