» قضائی » ساختمان اداری دادگاه عمومی شهرستان مانه افتتاح شد
قضائی

ساختمان اداری دادگاه عمومی شهرستان مانه افتتاح شد

اسفند 18, 1402 0

آیین افتتاح ساختمان اداری دادگاه عمومی شهرستان مانه در استان خراسان شمالی و معارفه رئیس جدید این حوزه قضایی برگزار شد.

خبرگزاری میزان-آیین افتتاح و بهره برداری از ساختمان اداری دادگاه عمومی شهرستان مانه و معارفه رئیس جدید این حوزه قضایی با حضور حجت‌الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی و جمعی از مسئولان قضایی استان و شهرستان مانه و سملقان، امام جمعه و دیگر مدیران و عوامل اجرایی بومی و محلی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در این آیین بر ضرورت استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و شورا‌های حل اختلاف برای گسترش فرهنگ صلح و سازش، رفع اطاله دادرسی و پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده گفت: علاوه بر قابلیت‌های مردمی که قطعا در این میان نقشی اساسی ایفا می‌کند، همراهی و همکاری سازنده و راهگشای ائمه جمعه و جماعات و مسؤولان و مدیران بومی و محلی نیز می‌تواند مدیریت جدید این حوزه قضایی را در راستای تسهیل مسیر رسیدن به نتیجه و موجبات تحقق اهداف پیش بینی شده کمک کند.

وی تصریح کرد:از رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان مانه انتظار داریم از تمامی ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته بهره‌مند شود تا روند ارائه خدمات الکترونیک قضایی به بهترین شکل ممکن و با سرعت و سهولت قابل قبول امکان پذیر شود و این سازوکار‌ها به نحوی انجام گردد که از اتلاف وقت و هزینه احتمالی جلوگیری نماید و به یک اعتباز با زمینه ساز رفاه حال مردم و حفظ کرامت مراجعین شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: ایجاد و توسعه فضا‌های فیزیکی و تمهید زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری لازم در حوزه کار و فعالیت قضایی متناسب با شرایط جغرافیایی و مؤلفه‌های اجتماعی موجود در هر نقطه از استان به ویژه منطبق با ارتقاء جایگاه مناطق در تقسیمات کشوری قطعا بعنوان یک مشوق انگیزشی به شمار می‌رود که هم برای کارکنان و همچنین مردم، نشاط، شور و شعف و اشتیاق فراوان و زایدالوصفی را به ارمغان خواهد آورد که بدون تردید نتایج و برکات ارزشمند آن در جذب و نگهداشت نیروی انسانی خلاق، توانمند و کارآمد بعنوان سرمایه هر مجموعه سازمانی و بعلاوه در سازوکار اعتماد و رضایتمندی عمومی از نحوه انجام امور و فرایند ارائه خدمات مورد نیاز و با کیفیت به احسن وجه متجلی خواهد شد.

در این مراسم، مجتبی مظفری که پیش از این دادستان عمومی و انقلاب گرمه بود به عنوان رئیس دادگاه عمومی شهرستان مانه معرفی شد.

گفتنی است ساختمان اداری دادگاه عمومی شهرستان مانه در زمینی به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ متر و با زیربنای ۲۸۶ متر مربع احداث و در حال حاضر با امکانات مناسب و بطور مستقل، آماده و مهیای ارائه خدمات قضایی به مردم این منطقه است که سابقا جهت پیگیری روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی خود ناگزیر بودند به شهرستان آشخانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×