» حوادث » رمزگشایی از ۳۵ فقره جیب بری در تهران
حوادث

رمزگشایی از ۳۵ فقره جیب بری در تهران

دی 16, 1402 0

 سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان به روش جیب بری در سطح شهر تهران (BRT و مترو و فروشگاه ها) موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی‌های میدانی دریافتند؛ ۲ خواهر با حضور در معابر و مکان‌های شلوغ مانند مترو و بی ار تی و فروشگاه‌ها با همکاری یکدیگر با شیوه تنه زدن اموال با ارزش مسافران و افراد حاضر در مکان‌های شلوغ را سرقت به سرعت از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از سرنخ‌هایی به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان، ۹ دستگاه گوشی لمسی، ۵ قطعه سیم کارت، ۵۷ حلقه انگشتر زنانه و مردانه، ۳۹ رشته گردنبند و دستبند، ۲۴ عدد گوشواره، یک عدد افشانه گاز اشک آور، ۱۳ فقره کارت مترو، ۱۸ عدد رم گوشی و تعدادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف شد عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۳۵ فقره جیب بری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان بیان کرد: هر ۲ متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی مال باختگان در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارند. 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×