» قضائی » رسیدگی به شکایات ۲۱۶ نفر در دیدار با مدیران سازمان بازرسی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

رسیدگی به شکایات ۲۱۶ نفر در دیدار با مدیران سازمان بازرسی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 22, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا همواره بر لزوم حضور مسئولان قضائی و ملاقات با مردم برای رفع مسائل حقوقی و قضائی تاکید دارد.

بر این اساس همزمان با ایام‌الله دهه فجر و به دستور رئیس سازمان بازرسی، در هفته جاری ستار شیرعالی معاون اقتصادی، احمد اسدیان معاون تولیدی، ایروان مسعودی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی و مهدی بلندیان معاون سیاسی و قضائی سازمان به طور جداگانه در مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی حاضر شده و بدون واسطه در جریان مشکلات و درخواست‌های مراجعه کنندگان قرار گرفتند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطروحه، صادر کردند.

امروز نیز احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، محمدرضا محمدی کشکولی معاون حقوقی، نظارت همگانی و امور مجلس و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین المللی سازمان بازرسی با حضور در دفتر نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی درخواست‌های مردمی را مورد بررسی قرار دادند.

عمده‌ترین درخواست‌های مردمی در حوزه خدمات رسانی، خودرو، محیط زیست، استخدامی، اراضی، پزشکی، بانکی، دارایی و مالیاتی بود که در این راستا دستورات لازم به حوزه‌های مربوطه برای بررسی موضوع و اعلام نتیجه صادر شد.

بنابراین گزارش، در طی هفته جاری به درخواست‌های ۲۱۶ نفر از مراجعین رسیدگی شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×