» قضائی » رسیدگی به درخواست‌های حقوقی ۵۰ نفر در دیدار مردمی استان بوشهر
قضائی

رسیدگی به درخواست‌های حقوقی ۵۰ نفر در دیدار مردمی استان بوشهر

اسفند 3, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی این هفته، با بررسی مشکلات حقوقی و درخواست‌های مختلف قضایی ۵۰ نفر از مراجعان، دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهر انگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی هفتگی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و سرپرست دادگاه تجدید نظر استان بوشهر و معاونین قضایی رئیس کل برگزار شد، با رسیدگی به مشکلات حقوقی نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود، دستورات لازم را ارائه کرد.

وی در حاشیه این نشست تکریم ارباب رجوع و ارتباط با مردم را مهم دانست و گفت: شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

وی گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضایی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ بود با ارایه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×