» قضائی » رئیس‌ کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با خانواده زندانیان دیدار کردند
قضائی

رئیس‌ کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با خانواده زندانیان دیدار کردند

اسفند 28, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار شبانه با خانواده زندانیان ضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان به مناسبت ماه مبارک رمضان در منزل تعدادی از خانواده‌های نیازمند زندانیان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و ضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

وی دیدار با خانواده‌های زندانیان جهت در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات آن‌ها و آسیب‌های احتمالی مهم دانست و گفت: بر این اساس هر هفته با تعدادی از این خانواده‌ها دیدار و وضعیت آن‌ها مورد بررسی و حمایت قرار می‌گیرد تا بتوانیم با شناسایی مشکلات آنها، در حد سعی و توان اقدام به رفع آن کنیم.

وی ضمن اشاره به ثواب کمک به نیازمندان به خصوص در این ماه مبارک گفت: از مسئولین و خیرین استان که همیشه یاریگر نیازمندان بودند تقاضا داریم این خانواده‌ها هم مد نظر قرار دهند و آن‌ها را یاری کنند.

در این دیدار‌ها رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مسئولان همراه ضمن ابراز همدردی با این خانواده‌ها، بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی به آن‌ها اهدا کردند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×