» قضائی » رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات حقوقی ساکنان کیش رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات حقوقی ساکنان کیش رسیدگی کرد

اسفند 1, 1402 0

رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در مصلی نمازجمعه کیش در دیدار چهره به چهره با ده‌ها نفر از ساکنین این جزیره، به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی با حضور در نمازجمعه کیش، با ده‌ها نفر از ساکنین این جزیره دیدار کرد و ضمن اطلاع از مشکلات آن‌ها دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه مسئولان قضایی با متن مردم به مناسبت ایام اللّه دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی ضمن حضور در جمع مردم و اطلاع از مشکلات آن‌ها، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مطالب مطرح شده صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر این مطلب که درخواست‌های مردم جزیره کیش تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار علاوه بر اقامه نماز پرفضیلت جمعه، بررسی مشکلات و دغدغه‌های مردم از نزدیک بود و بدون تردید، حضور در جمع مردم، ثمرات زیادی دارد و به همین دلیل، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است.

قهرمانی تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه همواره بر حضور مسئولان قضایی در میان مردم و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت خدمت به آن‌ها تأکید دارند و خوشبختانه بر این اساس در بخش‌های مختلف دستگاه قضایی عزمی همگانی برای تحقق این هدف راهبردی را شاهد هستیم.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی را در راستای تکریم مراجعان و حفظ حقوق شهروندی برشمرد و گفت: طی دستورالعمل ویژه‌ای همه رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب در سراسر استان مکلف به اجرای منظم دیدار‌های مردمی شده‌اند.

انتهای پیام /



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×