» قضائی » رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از معدن اشلانی دیهوک و فردوس بازدید کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از معدن اشلانی دیهوک و فردوس بازدید کرد

بهمن 14, 1402 0

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در راستای کارآفرینی و بازدید از بنگاه‌های تولیدی از معدن اشلانی در ۱۵ کیلومتری دیهوک و فردوس بازدید و به حل معضلات آن ورود کرد.

خبرگزاری میزان– حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در دور دوم از سفر به حوزه‌های قضایی استان به همراه تعدادی از معاونین خود از حوزه‌های قضایی طبس، دیهوک و دستگردان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در بازدید از حوزه‌های قضایی طبس، دیهوک و دستگردان ضمن تشکر از تلاش همکاران قضایی و اداری از نزدیک در جریان امور اداری و قضایی قرار گرفت و با بررسی روند رسیدگی پرونده‌ها دستورات لازم جهت ارتقاء خدمت رسانی به مراجعین و تحقق سند قوه قضاییه صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد با حضور در محل ساختمان در حال ساخت دادگاه عمومی بخش دیهوک در جریان روند کار و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به کلنگ زنی ساختمان شماره دو دادگستری شهرستان طبس به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در سال گذشته اشاره کرد و از تخصیص اعتبار این طرح خبرداد که هم اکنون اقدامات لازم جهت انجام طرح در غالب مناقصه در حال پیگیری است و تا قبل از سال ۱۴۰۳ اجرای آن آغاز خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در این بازدید همچنین با امام جمعه طبس و روحانیون این شهرستان دیدارصمیمانه داشت و درمورد آسیب‌های موجود در در جامعه که می‌تواند روحانیت و خانواده‌ها را تهدید کند بحث و گفتگو کرد و به بیان بعضی از شبهات پرداخت.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد در راستای کارآفرینی و بازدید از بنگاه‌های تولیدی از معدن اشلانی در ۱۵ کیلومتری دیهوک و فردوس بازدید کرد.

معدن اشلالی در استخراج سنگ سیلیس و کائولن به مرحله بهره برداری رسیده و مستعد فرآوری سنگ سیلیس است که نیاز به آب، برق و گاز دارد و در جلسه کارگروه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که در محل معدن سیلیس و کائولن برگزار شد با تصمیمات اتخاذ شده بزودی این نیاز معدن برطرف می‌شود.

هم اکنون در این معدن برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است و در صورت ایجاد زیر ساخت‌ها این کارخانه می‌تواند محصولات معدنی را به جای خام فروشی فرآوری نماید و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر در این معدن را فراهم کند.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×