» قضائی » رئیس کل دادگستری استان سمنان با خانواده شهید میرحاج دیدار کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان سمنان با خانواده شهید میرحاج دیدار کرد

بهمن 25, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ایّام الله دهه فجر با حضور در منزل شهید غلامعلی میرحاج با همسر، فرزند و بستگان شهید ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در دیدار با با خانواده شهید میرحاج  گفت: شهدا با تأسی از امامان معصوم (ع)؛ خضوع، خشوع، تواضع، حلم و بردباری را آموختند و امید است این موهبت‌های الهی به تمامی بندگان کرامت شود.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار ملّی ایجاب می‌کند تا تکلیف عینی و عملی حال حاضر که همان حضور و افزایش مشارکت در انتخابات است به بهترین وجه ممکن با دعوت تا پای صندوق رأی توسط همه افراد دغدغه‌مند جامعه اتفاق بیفتد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خواص نظام نیز باید لب به سخن گشوده و با دعوت مردم به حضور در انتخابات موجبات بیداری اقشار مختلف را فراهم آورده تا انتخاباتی پرشور برای ایرانی اَمن و مقتدر رقم بخورد.

وی ادامه داد: مسئولان و کارگزاران کشور با تأسی از راه و سیره شهدا باید آبروی خویش را برای انتخابات پیشروی خرج کرده و با از خودگذشتگی و بلکه به هر روش صحیح و ارزشمندی که می‌توانند در مسیر شگفتی سازی مردم آگاه و بصیر این مرز و بوم که تاریخ سازان روز‌های نیکی و سعادت برای حفظ قدرت و آبادانی نظام هستند گام بردارند.

عبدالهی با اشاره به رنج و مشقت‌هایی که خانواده شهدا در اثر تحمل دوری شهید منتسب شان تحمل می‌کنند، گفت: خانواده‌های شهدا در زمره اشخاص ارزشی کشور محسوب می‌شوند. زیرا نشان رستگاری را با تربیت نسل دین دار، تحصیل کرده، وفادار به آرمان‌های اسلام و کشور و آگاه به مفاهیم و باور‌های نظام به جامعه تحویل دادند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه افزود: این نظام مقدس مفتخر به نام و یاد شهیدان است و خواستگاه شهدا؛ حفظ عزت، اقتدار و آبروی کشور بوده است و باید در این راه از هیچ کوشش قانونی دریغ نکرد.

در این دیدار سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان و دادستان مرکز استان سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×