» قضائی » رئیس و دادستان شهرستان ممسنی معرفی شدند
قضائی

رئیس و دادستان شهرستان ممسنی معرفی شدند

اردیبهشت 9, 1403 0

در سفر رئیس کل دادگستری فارس به شهرستان ممسنی، رئیس حوزه قضایی و دادستان شهرستان ممسنی معرفی و از تلاش‌های رئیس سابق این شهرستان تقدیر شد.

خبرگزاری میزان– حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در آیین تکریم و معارفه مسئولان قضایی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان در اغلب رویداد‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی پیشگام هستند، گفت: شهرستان ممسنی از جامعه حقوقی و برخوردار از دانش بالای حقوقی بهره می‌برند و همین امر باعث شده است عملکرد قضات و مسئولین قضایی در این شهرستان به صورت ویژه‌ای زیر نظارت و ذربین افکار عمومی قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس انتخاب و انتصاب مسئولان قضایی در شهرستان ممسنی را یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها خواند و خاطرنشان کرد: نیرو‌های شایسته، علمی و دارای تجربه فراوان در این حوزه قضایی فراوانند و انتخاب مسئولان کنونی با نظارت و بررسی‌های زیادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شخصیت، منش و اصالت مردم این شهرستان در فراز و فرود‌های گوناگون اجتماعی اثبات شده است، گفت: این مردم شایسته بهترین نوع خدمت در همه زمینه‌ها هستند و ما در دستگاه قضایی استان نیز تلاش می‌کنیم که خدمات قضایی را با بهترین کیفیت ارائه کنیم که برنامه‌ریزی در این خصوص در قالب سند تحول و تعالی قوه قضایی ترسیم و ابلاغ شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود و در توصیه به مسئولان جدیدالانتصاب حوزه قضایی ممسنی، گفت: بهترین خدمت به مردم رسیدگی به موقع به پرونده‌های قضایی مراجعان است که این امر مصداق واقعی تکریم ارباب الرجوع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی دادرسی الکترونیکی را یکی از شیوه‌های نوین رسیدگی به پرونده‌های قضایی خواند و منطبق به اهداف تکریم ارباب رجوع خواند و تصریح کرد: تقویت این شیوه از خدمت رسانی را زمینه ساز حفظ حقوق شهروندان و شفافیت در رسیدگی‌ها توصیف کرد.

وی همچنین بر استقلال جایگاه قضات در مقام تصمیم گیری و در عین حال داشتن تعامل با سایر نهاد‌های در جهت پیگیری و حفظ حقوق عامه تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم قاضی رضا حسن‌زاده و قاضی امین حشمتی را از به ترتیب به عنوان رئیس حوزه قضایی ممسنی و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×