» قضائی » رئیس مرکز وکلا برای سومین‌بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت/ تشکیل کارگروه‌های تخصصی ویژه بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی در مرکز وکلا 
قضائی

رئیس مرکز وکلا برای سومین‌بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت/ تشکیل کارگروه‌های تخصصی ویژه بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی در مرکز وکلا 

بهمن 18, 1402 0

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان– پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازم هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان با مردم و همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب و شعبان، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند، دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

عبدلیان پور در حاشیه این دیدار با تقدیر از تدبیر اندیشیده شده در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برای برگزاری ملاقات‌های مردمی گفت: ملاقات مسئولان قضایی با مردم رویه خوبی است که در دوره جدید در قوه قضاییه به صورت مستمر اجرا می‌شود.

رئیس مرکز وکلا برای سومین‌بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت/ تشکیل کارگروه‌های تخصصی ویژه بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی در مرکز وکلا 

وی ادامه داد: مجموعه مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در کنار سایر مسئولیت‌هایی که به عهده دارد راهبرد مردمی بودن را نیز برای بررسی مشکلات مردم به عنوان سیاست اصلی خود قرار داده است.

عبدلیان پور با بیان اینکه امروز با پرنده کثیرالشاکی مواجه شدیم که ۷هزار شاکی داشت، افزود: عمده موضوعات مطرح شده در جلسه امروز پرونده‌های کثیرالشاکی بود که باید تدبیر خاصی برای آن اندیشیده شود.

وی گفت: در مرکز وکلا برای رسیدگی به پرونده‌های کثیر الشاکی کارگروه تخصصی تشکیل شده است، چرا که در برخی از پرونده‌ها به بیش از ۱۰ وکیل متخصص در تمامی حوزه‌ها نیاز دارد تا در جلسات تخصصی حقوقی که توسط وکلا تشکیل می‌شود مبادرت به ارائه راهکار کنند.

عبدلیان پور افزود: کارگروه‌های تخصصی وکالت طرح نوینی است که به واسطه آن توانستیم پرونده‌های کثیرالشاکی را به سرانجام رسانده و یا در مسیر درست دادرسی قرار دهیم و در مدت زمان کوتاه به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×