» قضائی » رئیس سازمان ثبت از زندان دشتستان استان بوشهر بازدید کرد
قضائی

رئیس سازمان ثبت از زندان دشتستان استان بوشهر بازدید کرد

بهمن 9, 1402 0

رئیس سازمان ثبت گفت: تلاش‌های صورت گرفته در زندان دشتستان در حوزه اشتغال وحرفه آموزی زندانیان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای زندانیان ستودنی است.

خبرگزاری میزان _ حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه با همراهی معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت و دادستان دشتستان، از زندان دشتستان بازدید کرد.

بابایی ضمن بازدید از مدرسه قرآنی، گود زور خانه و اماکن فرهنگی و اشتغال وحرفه آموزی وبهداری این زندان درنماز خانه شهید لاجوردی این زندان با تعدادی از زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 وی افزود: این فرصت را غنیمت شمرده و با شرکت فعال در برنامه‌های فرهنگی، تربیتی زمینه اصلاح و تربیت و برگشت به آغوش گرم خانواده و جامعه را از دست ندهید.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به مددجویان گفت: رعایت تقوای الهی و ممارست در خواندن نماز و تدبر در آیات قرآن کریم شالوده تربیت فرد را فراهم می‌کند.

بابایی با تاکید بر فراگیری مهارت‌های اساسی زندگی به زندانیان، اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته در زندان دشتستان در حوزه اشتغال وحرفه آموزی زندانیان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی برای زندانیان ستودنی است.

حضور در زندان دشتستان و شرکت در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان بوشهر بود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×