» قضائی » رئیس دادگستری اندیمشک از یک واحد تولید لباس ورزشی بازدید کرد
قضائی

رئیس دادگستری اندیمشک از یک واحد تولید لباس ورزشی بازدید کرد

بهمن 5, 1402 0

رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال، از یک واحد تولید تولید البسه ورزشی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک در راستای حمایت از امر سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال، از شرکت تولید البسه و کلیات لوازم ورزشی مجید واقع در جاده سد دز بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در جریان این بازدید که حدود سه ساعت به طول انجامید، مالک و‌ مدیران داخلی شرکت به بیان موانع و چالش‌های پیش روی این شرکت در زمینه تامین و تهیه مواد اولیه و مراحل اداری اخذ برخی مجوزهای حوزه تولید پرداخت. 

در ادامه مقرر شد باتوجه به حجم و گستردگی تولیدات شرکت، تعداد بالای نیرو‌های شاغل در این شرکت (بالغ بر ۱۵۰ نفر) و نقش مهم آن در تولید و ایجاد اشتغال در منطقه، موضوع در جلسات اقتصاد مقاومتی شهرستان طرح و مسائل و مشکلات اجرایی شرکت مذکور با حضور مسئولان و نهاد‌های ادارات ذی‌ربط مورد بحث و بررسی قرار گیرد.  

این شرکت که به شرکت مجید (مروژ) شهرت دارد، در زمینه تولید و تهیه البسه ورزشی فعالیت داشته و طرف قرارداد تیم‌های ملی داخلی و بعضا خارجی نظیر کشور قطر در چندین رشته ورزشی است و به جز شهرستان اندیمشک در چند شهرستان دیگر نیز دارای نمایندگی بوده که مجموع کارکنان شاغل در این شرکت و نمایندگی‌هایش بالغ بر ۳۰۰ نفر است که به گفته مالک شرکت در صورت حمایت توسط مراجع ذی‌ربط، قابلیت توسعه و جذب نیروی انسانی بیشتر را نیز دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×