» قضائی » رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش بازدید کرد
قضائی

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی کیش بازدید کرد

اسفند 1, 1402 0

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر روند خدمت‌رسانی به مردم، از حوزه قضایی جزیره کیش بازدید کرد.

خبرگزاری میزان – مجتبی قهرمانی، رئیس‌کل دادگستری هرمزگان در بازدید از حوزه قضایی جزیره کیش با حضور در شعب دادگاه، دوایر اجرای احکام و بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای جزیره کیش ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

وی همچنین پس از مطالعه پرونده‌های مختلف و استماع گزارش مسئولان، بر لزوم توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

در جریان این بازدید، یاسین مطهری‌زاده، رئیس دادگستری و محمد عباسی، دادستان کیش، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های این حوزه قضایی ارائه کردند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف جزیره کیش از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورهای لازم را به‌منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح‌شده صادر کرد.

انتهای پیام /



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×