» قضائی » رئیس‌کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند استان دیدار کرد
قضائی

رئیس‌کل دادگستری بوشهر با دو خانواده از زندانیان نیازمند استان دیدار کرد

بهمن 30, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان -مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای برنامه ریزی هفتگی در مورد حمایت از خانواده زندانیان و نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه به همراه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر با دو خانواده زندانیان نیازمند بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیر کل زندان‌های استان و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوشهر در منزل دو نفر از زندانیان حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت وضمن بررسی پرونده قضایی از وضعیت معیشتی آنان نیز مطلع و به درخواست‌هایشان رسیدگی کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اشاره به حمایت از این قشر آسیب‌پذیر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند و با توجه به اولویت ترسیمی سازمان زندان‌ها و برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته با همکاری و مساعدت مدیرکل زندان‌های استان و خیرین با حضور در منازل زندانیان با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو و مشکلات آنان را رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

گفتنی است در این برنامه با اهداء سبد کالای معیشتی و هدایای نقدی به فرزندان این خانواده‌ها از آنان حمایت مادی و معنوی شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×