» قضائی » دیدار رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با خانواده شهید محمودی
قضائی

دیدار رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با خانواده شهید محمودی

اسفند 28, 1402 0

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و به منظور ادای احترام به خانواده محترم شهدا و افتخار همکاری فرزند شهید در مرکز آمار و فناوری اطلاعات با حضور در منزل شهید والامقام اکبر محمودی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان_ محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و به منظور ادای احترام به خانواده محترم شهدا و افتخار همکاری فرزند شهید در مرکز آمار و فناوری اطلاعات با حضور در منزل شهید والامقام اکبر محمودی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

کاظمی فرد در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا ادای دین به مقام والای شهید است و دعا کنید این شهید عزیز کمک کند تا به وظایف خود در مقابل خون پاک شهدا عمل کنیم.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در پایان افزود همگی قدردان خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که عزیزترین گوهر وجودی خود را در سخت‌ترین شرایط در راه اعتلای اسلام و کشور فدا کردند.

شایان ذکر است شهید اکبر محمودی در سال ۱۳۴۳ در روستای ساریجلو استان همدان چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۶۵ در سن ۲۲ سالگی در منطقه حاج عمران به علت اصابت ترکش خمپاره به مقام والای شهادت نایل گشت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×