» حوادث » دستگیری ۲ اراذل و اوباش در تهرانپارس
حوادث

دستگیری ۲ اراذل و اوباش در تهرانپارس

فروردین 2, 1403 0

 سرهنگ ” سعید راستی ” بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد ناامنی و مزاحمت شهروندان توسط ۲ اراذل و اوباش در محله حکیمیه تهرانپارس، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم ویژه مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت افزود:، سرانجام پس از ۴۸ ساعت تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، مخفیگاه متهمان در محدوده حکیمیه تهرانپارس شناسایی کردند.

سرهنگ راستی به هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و عنوان کرد: هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیری و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح ساچمه‌ای، ۴ تیغه قمه و مقدار ۱۲۰ گرم مواد مخدر کشف و توقیف شد.

راستی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق شرارت و درگیری هستند و در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده به بزه ارتکابی معترف شده اند، ابراز داشت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×