» حوادث » دستگیری و انهدام باند سرقت محتویات داخل خودرو در سطح جنوب تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

دستگیری و انهدام باند سرقت محتویات داخل خودرو در سطح جنوب تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 25, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو شهروندان و وصول شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم طی چندین نوبت تحقیقات گسترده نهایتاً موفق شدند ۲ تن از سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌ها ابتدا منکر حقایق می‌شدند و سپس با تیزهوشی کارآگاهان لب به اعتراف گشودند، عنوان کرد: کارآگاهان با استفاده از فنون بازجویی در نهایت موفق شدند مخفیگاه ۲ تن از مال‌خران را در جنوب تهران شناسایی کنند و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را در یک مخفیگاه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه مال‌خران بیش از ۳۰ باتری خودرو کشف که به همراه متهمان به اداره پلیس انتقال دادند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در ادامه متذکر شد: متهمین که چندین بار سابقه سرقت نیز داشته‌اند در بازجویی‌ها مقاومت خود را شکسته و به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و فروش باتری خودرو به مال‌خران در سطح جنوب تهران اقرار کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره ادامه تحقیقات جهت شناسایی مالباختگان بیان داشت: با رعایت هشدارهای پلیسی، خودرو خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×