» قضائی » دستگاه قضایی حمایت از فعالان اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است
قضائی

دستگاه قضایی حمایت از فعالان اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است

اسفند 21, 1402 0

معاون اول قوه قضاییه گفت: تاکید ریاست قوه قضاییه بر این است که اگر تخلفی در کارخانه یا کارگاهی رخ داد رسیدگی شود و ضمن رسیدگی نباید منجر به تعطیلی کارخانه یا کارگاه متخلف شود و باید این موضوع مدیریت شود.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در نشست صمیمی فعالان عرصه اقتصادی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جلسات با فعالان اقتصادی به صورت مستمر در راستای ارائه راهکارها، رفع چالش‌ها و مشکلات این حوزه در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد.

وی با تاکید بر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصادی تصریح کرد: عمل به این منویات بخش اعظم مشکلات اقتصادی را مرتفع می‌کند.

معاون اول قوه قضاییه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له فرموده اند نگاه به تولیدکنندگان نگاه درستی نیست و باید گفت روی صحبت شان در حقیقت به کارگزاران بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق تاکید کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید نگاه جهادی به حوزه تولید داشت و به بهانه‌های مختلف فضای کسب و کار تخریب نشود.

وی با اشاره به تشکیل ستادی تحت عنوان ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در پایتخت کشور و ایجاد و فعالیت ستاد‌های متناظر با آن در استان‌ها عنوان کرد: با توجه به تشکیل این ستاد و حضور متولیان امر در دولت خوشبختانه راهکار‌ها ارائه و نتایج بسیار خوبی در دو سال اخیر به دست آمده است. 

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: سعی ما بر این است که جلسات مرتبط با حوزه اقتصاد خروجی داشته باشد و به هیچ وجه به دنبال برگزاری جلسات به لحاظ کمی نیستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق با اشاره به اینکه قوه قضاییه در چندسال اخیر حمایت از فعالان اقتصادی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: تاکید ریاست قوه قضاییه بر این است که اگر تخلفی در کارخانه یا کارگاهی رخ داد رسیدگی شود و ضمن رسیدگی نباید منجر به تعطیلی کارخانه یا کارگاه متخلف شود و باید این موضوع مدیریت شود.

وی خطاب به فعالان اقتصادی گفت:امروز شما برای خودتان کار نمی‌کنید؛ بلکه برای مردم، اشتغال‌زایی و توسعه صادرات کار می‌کنید.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: حمایت از تولید و سرمایه گذاری از برنامه‌های جدی ما در سند تحول و تعالی قوه قضاییه است که از نخستین روز سال جدید با جدیت اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق خاطرنشان کرد: سند تحول و تعالی قوه قضاییه که یکی از بند‌های مهم آن حمایت از تولید است به تمامی دستگاه‌های قضایی سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی از فعالان حوزه اقتصاد و تولید درخواست کرد: هرگز دست از مطالبه‌گری و بیان مسائل و مشکلات خود تا رسیدن به نتیجه و رفع آن‌ها خسته نشوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق عنوان کرد: نگاه دولت سیزدهم به حوزه تولید بسیار مثبت است و حمایت از این بخش به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×