امروز : یکشنبه, ۸ تیر , ۱۴۰۴
- حملات جدید آمریکا به یمن
- آخرین جزئیات مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر
- آیت الله سیستانی: هدف از حمله پاکستان، ضربه به اتحاد مسلمانان بود
- غزه مقبره قوانین حقوق بشر بینالمللی است
- بمباران بلوک مسکونی در غزه و شهادت ۱۵ نفر
- اسرائیل برای نخستین بار ترور هنیه را برعهده گرفت
- رسیدگیهای قضایی باید الکترونیکی و هوشمند باشد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- دستگاه قضایی هیچگاه قصد دخالت در امور نهاد وکالت را نداشته است/ جایگاه وکالت را با کسب و کار تلقی کردن آن، تنزل ندهیم
- سرشماری عمومی کشاورزی خراسان شمالی تا ۲۹ آذر تمدید شد
دستانداز قیمتی سر راه خودروهای برقی
در لایحه بودجه امسال، رقم تعرفه برای تمام خودروهای وارداتی از جمله برقی ها ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده، در حالی که سیاست جهانی، ارائه مشوق برای جذب مشتریان در بازار این خودروهاست. در دنیا، دولت های مختلف سعی کردند با ارائه یارانه، شهروندان را به خرید خودروهای برقی ترغیب کنند. در ایران اما […]

در لایحه بودجه امسال، رقم تعرفه برای تمام خودروهای وارداتی از جمله برقی ها ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده، در حالی که سیاست جهانی، ارائه مشوق برای جذب مشتریان در بازار این خودروهاست.
در دنیا، دولت های مختلف سعی کردند با ارائه یارانه، شهروندان را به خرید خودروهای برقی ترغیب کنند. در ایران اما با توجه به محدودیت های مالی دولت، ابزار تعرفه می تواند به رونق بازار برقی ها کمک کند، زیرا در نظر گرفتن تعرفه حداقلی، قیمت برقی ها را در ایران تقریبا متناسب با قیمت های جهانی خواهد کرد.
با این حال، سیاست گذار به عمد یا سهوا، از این ابزار استفاده نمی کند. حسن کریمی سنجری کارشناس خودرو در گفت و گو با اکوایران می گوید: ریشه چنین تصمیماتی را باید در این موضوع بررسی کرد که آیا سیاستگذاران عاقلی در حوزه خودرو داریم؟
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.