» قضائی » دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از مراکز پایش کیفی هوای تبریز بازدید کرد
قضائی

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از مراکز پایش کیفی هوای تبریز بازدید کرد

بهمن 7, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضایی در حفظ صیانت از حقوق عامه نسبت به امر محیط زیست حساسیت ویژه‌ی داشته هر آنچه در توان داریم برای پشتیبانی قضایی مضایقه نخواهیم کرد به‌طوریکه در چهار چوب قانون در کنار محیط زیست استان هستیم.

خبرگزاری میزان – بابک محبوب علیلو با همراهی شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و همکاران این مجموعه از مرکز و ایستگاه پایش کیفی سنجش آلاینده‌های هوای کلانشهر تبریز همچنین مرکز پایش هوشمند مناطق تحت مدیریت استان مستقر در این اداره کل بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با ابراز خرسندی ازتلاش‌های مجموعه محیط زیست استان گفت: با توجه به رسالت تعریف شده برای همکاران حفاظت محیط زیست استان امیدواریم با تلاش‌های منسجم این مجموعه مسیر دستیابی به محیط زیست سالم و بانشاط برای مردم عزیز و بزرگوار استان‌مان فراهم گردد.

وی ادامه داد: به ثمر رسیدن تلاش همکاران محیط زیست استان فقط با همکاری مردم عزیز و فهیم استان امکان‌پذیر بوده همچنین لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اعم از دولتی و عمومی غیر دولتی به ویژه واحد‌های تولیدی صنعتی که به نحوی در آلودگی هوا، آب و خاک دخیل هستند، باید دست بدست هم داده و ماموریت خطیر حفاظت از محیط زیست را سربلندانه در مسیر صحیح آن سکانداری کنند.

محبوب علیلو با اعلام نظر به اینکه مسائل محیط زیست یک امر فرابخش می‌باشد اذعان کرد: در اجرای این امر فرابخشی بدون همکاری همگانی آحاد جامعه به توفیق دست نخواهیم یافت و دستگاه قضایی نیز در حفظ صیانت از حقوق عامه نسبت به امر محیط زیست حساسیت ویژه‌ی داشته هر آنچه در توان داریم برای پشتیبانی قضایی مضایقه نخواهیم کرد به‌طوریکه در چهار چوب قانون در کنار محیط زیست استان هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از فعالیت‌های مدیر کل و همکاران تلاشگر حفاظت محیط زیست استان چه در اداره کل چه در شهرستان‌ها به‌ویژه از محیط بانان عزیز و تلاشگر که در دور افتاده‌ترین مناطق استان پهناور آذربایجان شرقی در مقابل تخریب محیط زیست مشغول حفظ و حراست هستند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×