» قضائی » «خیِّر شعبانیه» ۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان کمک کرد
قضائی

«خیِّر شعبانیه» ۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان کمک کرد

اسفند 1, 1402 0

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: یک خیر با اطلاع از وضعیت زندگی خانواده‌های زندانیان ۲ هزار کارت خرید فروشگاه هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال را به انجمن اهدا تا بین این خانواده‌ها توزیع شود.

خبرگزاری میزان – شهروند ناشناسی که اصرار داشت نام او فاش نشود؛ نام نیکش را «خیر شعبانیه» گذاشتیم و مبلغ دوهزار قطعه کارت خرید فروشگاه را به نیت ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) برای توزیع بین خانواده‌های زندانیان به انجمن حمایت زندانیان مرکز اهدا کرد.

مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: روز ولادت امام حسین (ع) خیری تماس گرفتند و درخواست شماره حساب برای کمک به نیازمندان را داشتند که با شرحی از وضعیت زندگی خانواده‌های زندانیان برای این خیر نیک اندیش، مصمم شد تا دو هزار کارت خرید فروشگاه هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال را به انجمن اهدا تا بین این خانواده‌ها توزیع شود.

الوندی با اشاره به اقدام خداپسندانه این خیر ناشناس در اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به اصرار این خیر از قید نامش، انجمن نیز به جهت تقدیر از این اقدام خیرخواهانه نام «خیر شعبانیه» را برای این شهروند انتخاب کردیم.

بر این اساس با فراخوان خانواده‌های زندانیان تحت پوشش و به مناسبت اعیاد شعبانیه، کارت‌های اهدایی بین آن‌ها توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در پایان افزود: این اقدام قطعاً ارزش و اجر خود را نزد خداوند متعال خواهد داشت. هرچند ترویج و تبلیغ کار خیر هم برکت دارد، اما می‌توان اقدام «خیر شعبانیه» را به عنوان یک الگو در جامعه خیرین عنوان کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×