» قضائی » حل مشکل دپوی نخاله در محله مهرنشینان شهرستان پردیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

حل مشکل دپوی نخاله در محله مهرنشینان شهرستان پردیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 19, 1403 0

به گزارش خبرگزاری مهر، عنایت‌الله علی‌پور دادستان شهرستان پردیس از برگزاری جلسه در خصوص موضوع دپوی نخاله بیخ گوش مهرنشینان پردیس با حضور شهردار پردیس و مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد و گفت با توجه به درخواست‌های اهالی، مدعی العموم با ورود به این مسئله مشکل موجود را حل و فصل کرد.

وی افزود: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محله مهرنشینان پردیس و عدم وجود مکانی مناسب جهت دپوی آن باعث نارضایتی ساکنان آن محل شده بود که دادستانی به عنوان مدعی العموم در این موضوع ورود پیدا کرد و با توجه به اینکه حفظ حقوق شهروندان یکی از وظایف دادستانی و همچنین از برنامه‌های مورد تاکید در دستگاه قضائی است این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علی پور گفت: در خصوص بررسی موضوع مربوطه جلسه‌ای با حضور شهردار پردیس و مدیرعامل شرکت عمران پردیس تشکیل شد و طی آن مصوب شد تا شرکت عمران پردیس با استقرار کیوسک در محل ورودی دره بهشت از عبور کامیون‌های حامل پسماند جلوگیری کند.

دادستان پردیس افزود: همچنین شرکت عمران پردیس طی دو روز اقدام به جابه‌جایی پسماندهایی که از قبل در این محل دپو شده بود کرد و این امر باعث رضایتمندی اهالی شهرک مهرنشینان پردیس شده است.

وی تاکید کرد: دادستانی از تمامی ظرفیت‌های قانونی لازم برای افزایش رضایت مردم و حفظ حقوق عامه و بیت‌المال در جامعه بهره خواهد گرفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×