» حوادث » حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 25, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در تهران و همزمان در سایر استان‌های کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در ادامه مراسم سالگرد کمیته انقلاب گفت: انقلاب که به رهبری امام (ره) به بار نشست، اولین نهاد برای دفاع از انقلاب با فرمان حضرت امام، کمیته بود که شکل گرفت.

وی افزود: از همان اوایل انقلاب آمریکایی‌ها ماهانه وعده نابودی انقلاب را می‌دادند اما غافل از این بودند که معمار بزرگ انقلاب، اصحابی دارند که تا پای جان پای این انقلاب می‌مانند.

سردار رادان با اشاره به لزوم دفاع از وطن گفت: اگر جهاد اباعبدالله الحسین فراموش شدنی است آنگاه جهاد دفاع مقدس و جهاد دفاع از میهن هم فراموش شدنی است، که البته نیست.

فرمانده کل انتظامی گفت: رفتن بالا از آن دیوار جرثومه فساد (لانه جاسوسی) خوب است اما پای آن اعتقاد و پای آن حرکت ماندن خوب است، اراده باید با اخلاص باشد و نه فقط انجام دادن.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم دشمن را کور کرد، ۴۰ سال است دشمن می‌گوید جمهوری اسلامی سال آینده را نمی‌بیند و ۴۰ سال است که دشمن کورتر می‌شود.

سردار رادان با اشاره به اینکه اکنون در برهه حساسی هستیم گفت: انتظار می‌رود که من و شما هم رأی بدهیم و هم اگر می‌دانیم فردی نمی‌خواهد رأی بدهد به سراغش برویم و او را پای صندوق رأی ببریم.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×