» قضائی » حرکت تحول‌آفرین در نظام زندانبانی در گرو مدیریت علمی و استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی است
قضائی

حرکت تحول‌آفرین در نظام زندانبانی در گرو مدیریت علمی و استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی است

بهمن 9, 1402 0

رئیس سازمان زندان‌ها در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها که در شهر ساری برگزار شد بر تسریع روند حرکت در دوران تحول و تعالی نظام زندانبانی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-  محمدی در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) ابراز امیدواری کرد با تأسی به سیره الهی این امام همام بتوانیم در خدمت به مردم و نظام اسلامی توفیق داشته باشیم.

رئیس سازمان زندان‌ها در سخنانی ضمن تاکید بر بهره‌مندی از علم مدیریت نوین گفت: در دوران تحول و تعالی نظام زندانبانی باید نقاط قوت و ضعف شناسایی و با اصلاح فرآیند‌ها خدمت رسانی و اجرای ماموریت‌ها تسریع یابد.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر در مجموعه زندان‌های کشور گفت: استفاده بهینه از منابع یکی از مهمترین اصول مدیریتی است لذا همه مدیران باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع درون‌سازمانی و برون سازمانی استفاده از راهکار‌های قانونی در پیشبرد اهداف تلاش کنند. 

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد حرکتی که ذیل اقدامات تحولی در زندان‌های کشور آغاز شده و نتیجه عملکرد مدیران و کارکنان خدوم زندان‌هاست همچنان با قدرت و سرعت ادامه یابد.

شایان ذکر است در ادامه این نشست معاونان و تعدادی از مدیران ستادی و استانی به ارائه گزارش عملکرد و همچنین ابراز نظر در خصوص مسائل مطروحه پرداختند.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×