» حوادث » جاده آستارا به اردبیل و اسالم به خلخال همچنان مسدودند
حوادث

جاده آستارا به اردبیل و اسالم به خلخال همچنان مسدودند

دی 30, 1402 0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه ۲ محور مهم و مرزی گیلان کماکان به دلیل بارش برف مسدود است، گفت: جاده آستارا به اردبیل و همچنین جاده اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید و بارش برف کماکان مسدود بوده و امکان تردد خودرو در آن مسیرها وجود ندارد.

غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ۲ محور مهم و مرزی گیلان کماکان به دلیل بارش برف مسدود است، اظهار کرد: جاده آستارا به اردبیل و همچنین جاده اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید و بارش برف کماکان مسدود بوده و امکان کرد خودرو در آن مسیرها وجود ندارد. 

وی با اشاره به تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی ۲ محور مرزی گیلان گفت: به دلیل مسدود بودن این ۲ جاده، ۱۸۰ نفر از مسافران در مسجد و مدرسه اسکان اضطراری داده شدند و به همین دلیل نیروهای راهداری به طور شبانه‌روزی در حال تلاش برای بازگشایی مسیر از طریق برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند. 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان بر اساس داده‌های آماری بارش شدید برف در️ محور پونل – خلخال با حداکثر ارتفاع ۵۵ سانتیمتر و محور اسالم – خلخال با حداکثر ارتفاع ۶۵ سانتیمتر گزارش شده است. 

نیک‌فهم با تاکید بر لزوم توجه به تردد خودروها با زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان بیان کرد: در محور بهارستان – آقچای ۹۰ سانتی‌متر، در محور  سیاهکل – دیلمان با حداکثر ارتفاع ۱۵ سانتی‌متر و ️ جاده آستارا – تالش- پونل ۲۵ سانتی‌متر برف باریده است. 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×