» حوادث » ثبت بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

ثبت بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 14, 1403 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید تیمور حسینی ظهر شنبه طی سفر به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت بار ترافیکی در بازگشت سفرهای نوروزی یکی از اولویت‌های پلیس راه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از شروع فرآیند مدیریت بازگشت سفرهای نوروزی خبر داد و اضافه کرد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور در فرایند مدیریت بازگشت سفرهای نوروزی قرار دارند.

سردار حسینی با بیان اینکه مسافران و گردشگران بازگشت را به لحظات پایانی موکول نکنند، گفت: محورهای مواصلاتی کشور دارای ظرفیت محدود است و پاسخگوی حجم سنگین از ترافیک نیست.

وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرترافیک در کشور خبر داد و افزود: برای تسهیل بخشی و روان سازی ترافیک قطعه ۸ کیلومتر مسیر رفت منجیل به رودبار به تردد برگشت شمال به جنوب اختصاص داده شود.

سردار حسینی از ثبت بیش از ۴۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و اضافه کرد: بر اساس آمارها خراسان رضوی، گیلان، مازندران، اصفهان و فارس جزو استان‌های پر تردد کشور هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: بیشترین انباشت مسافر مربوط به سه استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی است.

وی با اشاره به افتتاح باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین در محدوده رودبار افزود: با افتتاح این پروژه ترافیک در این محدوده در زمان ورود مسافران به گیلان بسیار کاهش یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از فوت ۶۶۴ نفر در سوانح جاده‌ای کشور خبر داد و اضافه کرد: در خصوص مقایسه آمار باید منتظر ماند تا پایان طرح نوروزی چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×