» حوادث » توقف خودروی سارقان با شلیک پلیس در غرب تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

توقف خودروی سارقان با شلیک پلیس در غرب تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 23, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان “پاک نژاد” در حال گشت‌زنی بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری که رفتار مشکوکی داشت، مظنون شده و برای بررسی وی را به شکل نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت انتظامی قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان داد، پلاک خودروی فرد مظنون به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور توقف به راننده را صادر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راننده پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد، ادامه داد: مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودروی مظنون را متوقف و او را دستگیر کردند.

سرهنگ مافی با اشاره به اینکه از خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ جفت پلاک مسروقه، ۲ قبضه سلاح سرد، ۲ عدد کامپیوتر مسروقه خودرو، هشت باطری مسروقه مجموعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد، گفت: این متهم پس از انتقال به کلانتری و بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت، در پایان افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×