» قضائی » تنش آبی در استان مدیریت شود
قضائی

تنش آبی در استان مدیریت شود

تیر 20, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر، استان دچار تنش آبی شده است که شرکت آب منطقه ای باید این موضوع را با دقت مدیریت کند.

خبرگزاری میزان– عباس سارانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی در این دیدار مدیرت پساب بیرجند و تنش آبی در استان را دو مطالبه عمومی دانست و ادامه داد: پساب ظرفیت خوبی برای کارخانجات استان محسوب می‌شود که مدیرت صحیح آن اثر مثبتی در تولید استان دارد.

محمدجعفر عبدالهی افزود: تنش آبی در استان روز به روز در حال گسترش است و برخی از مناطق روزانه ۲ ساعت و یا در هفته ۲ روز آب دارند که نیازمند پیگیری جدی در زمینه رفع این مشکل است.

وی با بیان اینکه به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان نزدیک می‌شویم و نیاز به آب در این ایام بیشتر است، گفت: تمهیدات لازم جهت تأمین آب در این ایام انجام شود تا مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بیان کرد: دستگاه قضایی استان هرگونه ترک فعل مدیران در زمینه پساب و تنش آبی استان را در راستای صیانت از حقوق عامل پیگیری خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار عباس سارانی، مدیرعامل شرکت آب منطقه استان خراسان جنوبی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این شرکت پرداخت و برای برطرف شدن چالش‌های حقوقی شرکت آب منطقه‌ای استان با رئیس کل دادگستری استان بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×