» حوادث » تمهیدات ترافیکی پایتخت ویژه برگزاری انتخابات – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

تمهیدات ترافیکی پایتخت ویژه برگزاری انتخابات – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 11, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز جمعه توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ مؤمنی گفت: از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رأی‌گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.

وی افزود: قبلاً در شب پنج شنبه‌ها تردد کامیون‌ها از ساعت ۱۰ به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و به هیچ عنوان تردد آنها این هفته آزاد نیست.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی‌های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها خودداری می‌کنند.

سرهنگ مؤمنی ضمن اشاره به اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در این ایام در سطح شهر تهران ممنوع است، افزود: تردد موتورسیکلت‌های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع است.

وی گفت: همچنین تردد همه خودروهایی که فاقد پلاک است، نیز ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت‌ها اعمال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همکاران بنده نیز در اطراف حوزه‌های رأی‌گیری برای روان سازی ترافیک مستقر هستند.

وی از شهروندان خواست که رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی انتقال ندهند و در روز این کار را انجام دهند و در هنگام مراجعه نیز در محل به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند تا ترافیکی در این محدوده‌های نداشته باشیم و مردم بتوانند به موقع به کارهای خود برسند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: ان شاء الله روز جمعه همه با هم در پای صندوق‌های رأی حضور خواهیم یافت و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رأی خواهیم داد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×