» قضائی » تفاهم‌نامه همکاری دادگستری و اداره بهزیستی شهرستان کامیاران جهت اجرای برنامه‌های ستاد صبر امضا شد
قضائی

تفاهم‌نامه همکاری دادگستری و اداره بهزیستی شهرستان کامیاران جهت اجرای برنامه‌های ستاد صبر امضا شد

بهمن 14, 1402 0

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین رئیس دادگستری شهرستان کامیاران و مدیر اداره بهزیستی این شهرستان به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس همچنین تشکیل هیئت‌های صلح در بهزیستی منعقد شد.

خبرگزاری میزان – به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، تشکیل هیئت‌های صلح در بهزیستی، همکاری با نهاد‌های مردمی و مصلحین قرآنی و در راستای اجرای برنامه‌های ستاد صبر، این تفاهم نامه به امضای روسای دادگستری و اداره بهزیستی شهرستان کامیاران رسید.

در جلسه مشترک مدیران این دو اداره در سالن جلسات دادگستری کامیاران، منصور مهدوی رئیس دادگستری این شهرستان گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه بهره برداری از ظرفیت علمی، آموزشی و مشورتی نهاد‌های مردمی در حوزه حمایت از زنان و خانواده، حمایت از قربانیان خشونت خانگی و مرتکبین جرایم کیفری در حوزه خشونت، به منظور برگزاری دوره یا دوره‌های آموزشی، مهارت‌های اساسی زندگی و اخلاقی است.

وی افزود: بهره مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه خانواده در راستای مطالبه گری و اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج جوانان، شناسایی داوطلبان متخصص در نهاد‌های مردمی به منظور دعوت از آن‌ها برای حضور و مشارکت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی طراحی شده توسط دفتر زنان و خانواده دادگستری، تشکیل هیئت‌های صلح و تاسیس اتاق صلحیاری و مصلحین قرآنی در بهزیستی جهت مشاوره رایگان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

در ادامه این دیدار، وحیده باتمانی رئیس بهزیستی کامیاران، فعالیت‌ها و اقدامات بهزیستی در سطح شهرستان کامیاران راتشریح و بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه تاکید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×