» حوادث » تغییرات ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) از ابتدای ۱۴۰۳ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

تغییرات ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) از ابتدای ۱۴۰۳ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 20, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، یکی از طرح‌های مدیریت شهری، پروژه اتصال انتهای بزرگراه یادگار امام (ره) به میدان فتح و در ادامه از طریق خیابان بهار و بزرگراه شهید بروجردی اتصال آن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه در جنوب شهر تهران است.

سرهنگ مصطفی زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: به منظور تکمیل این پروژه، با شروع سال جدید در محدوده انتهای جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان هرمزان، انسداد مسیر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی افزود: طی بازدید میدانی به عمل آمده با حضور سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از این پروژه، طرح و نقشه‌های مربوطه بررسی شد و مقرر شد قبل از اجرای این طرح اطلاع رسانی‌های کافی مسیرهای جایگزین به شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: شایان ذکر است در صورت عملیاتی شدن پروژه مذکور در این مقطع، دسترسی مستقیم به سی متری جی از طریق بزرگراه یادگار امام (ره) مسدود خواهد شد و شهروندان باید از مسیرهای جایگزین که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد استفاده کنند.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت موکول کردن شروع این پروژه به ابتدای سال جدید، حجم بالای تردد در این محدوده و عبور از دوره پیک ترافیک ایام پایانی سال بود تا شهروندان در این روزهای باقیمانده تا پایان سال با مشکل مواجه نشوند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×