» قضائی » تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان آذربایجان شرقی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
قضائی

تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان آذربایجان شرقی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

بهمن 7, 1402 0

رئیس دستگاه قضا گفت: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور، مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

خبرگزاری میزان _  به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه تبریز، ضمن عرض سلام به مردم شهیدپرور، متدین و غیور آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور، مشکلات‌شان را مرتفع سازیم. 

رئیس عدلیه با تشریح برخی از برنامه‌های سفر استانی هیئت عالی قضایی به آذربایجان شرقی گفت: مسئولان عالی قضایی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردم و بخش‌های قضایی، به تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.

شایان ذکر است رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به تبریز از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،   عابدین‌خرم استاندار، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت. 

گفتنی است فرزند خلبان شهید رحمانی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان آذربایجان شرقی، ورود رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را به این استان خیرمقدم گفت. 

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×