» حوادث » تا پایان بر عهد خویش با شهدا استواریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

تا پایان بر عهد خویش با شهدا استواریم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 13, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رادان طی پیامی خطاب به خانواده‌های شهدا در پنجمین یادواره شهدای فراجا گفت: توفیق وفا به پیمانی که هر یک از ما با پروردگار خویش بسته‌ایم نیازمند صداقت و استقامتی است که تنها از مردان خدا انتظار می‌رود، مردانی که بر پیمان خویش استوار مانده‌اند تا هنگامی که موفق به دیدار معشوق و محبوب خود شدند، گروهی نیز که توفیق شهادت را نداشتند اگر منتظر فرج باشند و در منش خویش تغییری راه ندهند در همان حلقه نورانی هستند دیر یا زود به یاران خویش ملحق می‌شوند.

وی بیان داشت: یاد گذشته از بهترین توشه‌ها برای پیموندن این راه پرخطر است، بنابراین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا پیش از آنکه خدمت به آن عزیزان باشد خدمت به خود ما و جامعه بشری است.

فرماندهی کل نیروی انتظامی گفت: در کاروان همه شهیدان انقلاب اسلامی شهدای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله شهدای فراجا بر ما حق جداگانه ای دارند، آنان که توفیق همسنگری با آنان را داشتیم و امید که تا اخر نیز همسفرشان باشیم.

وی افزود: باید از همه دست اندرکاران برگزاری پنجمین یادواره شهدا یگان‌های ویژه فراجا صمیمانه سپاسگزاری نمایم که این فرصت را فراهم کردند تا از سرچشمه زلال یاد آنان سیراب شویم و برای اینده خود توشه‌ای برگیریم.

سردار رادان ادامه داد: به روح شهدا درود می‌فرستم و به خانواده‌های آن‌ها اطمینان می‌دهم که یکایک فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این سازمان عظیم انقلابی و مؤمن به حول قوه الهی تا اخر بر عهد خویش استوار خواهد بود و پرچمی که از شهیدان به دست ما رسیده است را بر فراز قله عزت و اقتدار خواهیم رساند. امید است خانواده شهدا ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×