» قضائی » بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ زندانی معسر از زندان‌های لرستان آزاد شدند
قضائی

بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ زندانی معسر از زندان‌های لرستان آزاد شدند

بهمن 14, 1402 0

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان از آزادی بیش از ۲۷۰۰ زندانی معسر از اواخر سال ۱۳۹۸ تا کنون خبر داد.

خبرگزاری میزان_ به مناسبت اعیاد خجسته و پرفضیلت ماه رجب و ایام الله دهه فجر جشن بزرگ همدلی ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد لرستان با حضور اقشار مختلف مردم استان برگزار شد.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان لرستان در این جشن گفت: برگزاری این جشن برای همدلی با زندانیانی‌ست که بخاطر جرایم غیر عمد در زندان هستند و از این طریق ما در تلاش هستیم که برای آزادی این زندانیان هرچه در توان داریم، کمک کنیم.

وی افزود: از اواخر سال ۹۸ تا کنون بیش از ۲۷۰۰ زندانی معسر از زندان‌های لرستان آزاد شدند و این در حالی بود که مسائل و مشکلات سخت و عدیده‌ای از جمله سیل ویرانگر لرستان، کرونا و خشکسالی دامن‌گیر این خطه شهید پرور بوده و با همه این وجود، با کمک‌های خیرین، ستاد دیه، نهاد‌ها و تشکل‌های انقلابی و مردم ولایتمدار لرستان توانستیم به این مهم برسیم که مقدمه آن از برگزاری جشن‌های این چنینی بود.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان تصریح کرد: این استان به واسطه حضور سرمایه‌های مهم اجتماعی به ویژه سران قبایل و طوایف در زمینه صلح و سازش و آزادی زندانیان کمک‌های شایان ذکری به دستگاه‌های ذیربط داشته‌اند.

کشوری در پایان بار دیگر از کلیه نهاد‌های انقلابی، خیرین و آحاد مردم دعوت کرد تا با اهدای کمک‌های خود به مجموعه قضایی استان و انجمن‌های حمایت از زندانیان، در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک به خانواده‌های آنان سهیم باشند.

لازم به ذکر است در این جشن بزرگ به میزبانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، انجمن حمایت از زندانیان به منظور کمک به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حضار معرفی شد.  

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×