» قضائی » برپایی میز خدمت قضایی با حضور ۲۰ قاضی و ۱۰ همکار قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن
قضائی

برپایی میز خدمت قضایی با حضور ۲۰ قاضی و ۱۰ همکار قضایی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

بهمن 26, 1402 0

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پیام برای دوستان این است که ولایت و مملکت ما به روز بوده و همیشه رو به پیشرفت است و پیام به دشمنان این است که بدانند مردم ایران همیشه در صحنه هستند و هیچ موقع از رهبر، مملکت، شهدا و کشورشان دست بر نمی‌دارند.

خبرگزاری میزان – امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ میز خدمت قضایی با همکاری ارتباطات مردمی و شورای حل اختلاف واقع در نبش خیابان جیحون با حضور ۲۰ قاضی از شورای حل اختلاف، ۵ نفر از معاونان دادگستری تهران و ۵ نفر از کارمندان ارتباطات مردمی قوه قضاییه برپا شد تا به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کنند و راهنمایی و ارشادات لازم را انجام دهند.

غلامرضا مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در امور شورای حل اختلاف استان تهران در گفتگو با میزان، درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن و برپایی میزخدمت قضایی، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از سال‌های قبل باشکوه‌تر است و این یک پیام اساسی برای دوستان و دشمنان دارد.

وی افزود: پیام برای دوستان این است که ولایت و مملکت ما به روز بوده و همیشه رو به پیشرفت است و پیام به دشمنان این است که بدانند مردم ایران همیشه در صحنه هستند و هیچ موقع از رهبر، مملکت، شهدا و کشورشان دست بر نمی‌دارند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: در میز خدمت قضایی امروز تعدادی از همکاران قضایی و اداری در این محل حضور دارند تا به مردم مشاوره قضایی و حقوقی ارائه کنند.

مرادی حقگو معاون قضایی مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در گفتگو با میزان، درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن و برپایی میزخدمت قضایی، اظهار کرد: مردم دراین برهه حساسی که در منطقه قرار گرفته‌ایم و دشمنان اسلام از هر سو هجمه به سمت مقاومت و جبهه مقاومت آورده اند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ حضور پرشکوهی دارند.

وی افزود: میز خدمت جهت مشاوره در امور قضایی در حوزه‌های حقوقی، کیفری و خانواده با حضور ۲۰ نفر از قضات دادگستری استان تهران و همکاران اداری برای مردمی که در راهپیمایی شرکت کردند تشکیل شده است تا به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و مشاوره حقوقی به آن‌ها بپردازند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×