ببینید | اگر جای پزشکیان بودم با یک نامه دوسطری، فیلترینگ را طی ۲۴ ساعت جمع می‌کردم - حمایت آنلاین

ببینید | اگر جای پزشکیان بودم با یک نامه دوسطری، فیلترینگ را طی ۲۴ ساعت جمع می‌کردم - حمایت آنلاین | حمایت آنلاین
شعار حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Wednesday, 24 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
خانه » علمی و تکنولوژی تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2025 - 22:09 | 87 بازدید | ارسال توسط :

ببینید | اگر جای پزشکیان بودم با یک نامه دوسطری، فیلترینگ را طی ۲۴ ساعت جمع می‌کردم

محمد مهاجری از اعضای شورای سردبیری خبرآنلاین در تحلیل به وضعیت فیلترینگ در کشور گفت: اگر جای پزشکیان بودم با یک نامه دوسطری، فیلترینگ را طی ۲۴ ساعت جمع می‌کردم. منبع: خبرآنلاین

No image available

ویدیوی کامل این ویدیو به زودی در کانال یوتیوب خبرآنلاین (اینجا) منتشر خواهد شد.

۲۶۵ ۳۳

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

ده + چهارده =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.