» قضائی » با خرد جمعی مأموریت‌های محوله رئیس قوه قضاییه را پیگیری خواهیم کرد
قضائی

با خرد جمعی مأموریت‌های محوله رئیس قوه قضاییه را پیگیری خواهیم کرد

اسفند 23, 1402 0

رئیس مرکز وکلا قوه قضاییه گفت: در چندین نوبت برای صحبت‌های رئیس قوه جلسات کارشناسی برگزار کردیم و امروز نیز درصددیم با حضور هیئت مدیره‌های استانی این موضوع را در مسیر خرد جمعی به اشتراک بگذاریم و از دل آن راهکار‌ها و پیشنهادات موثر در راستای تحقق ماموریت‌های محوله از سوی ریاست قوه را بیرون بیاوریم.

خبرگزاری میزان – نشست هم اندیشی و تبیین ماموریت‌های محوله رئیس قوه قضاییه با حضور رئیس مرکز، معاونین و هیئت مدیره‌های وکلا و کارشناسان رسمی برگزار شد.

حسن عبدلیان پور اهمیت برگزاری این مراسم را صحبت‌ها و نکته‌های بسیار مهم قاضی القضات کشور در همایش مشهد درمورد مرکز عنوان کرد و گفت:اعتماد ریاست قوه به مرکز و تعاریفشان از مجموعه ما، وظایف و مسئولیت مرکز را دوچندان کرده است و ما خود را مکلف می‌دانیم تا پاسخ این اعتماد را با تحقق سرفصل‌های مشخص شده از سوی وی، بدهیم.

وی ادامه داد: درهمین راستا طی یک ماه گذشته صحبت‌های رئیس قوه را مورد تحلیل محتوا قرار داده ایم و نکات ظریف آن را استخراج کرده ایم و در چندین نوبت برای آن جلسات کارشناسی برگزار کردیم و امروز نیز درصددیم با حضور هیئت مدیره‌های استانی این موضوع را در مسیر خرد جمعی به اشتراک بگذاریم و از دل آن راهکار‌ها و پیشنهادات موثر در راستای تحقق ماموریت‌های محوله از سوی ریاست قوه را بیرون بیاوریم.

عبدلیان پور حضور رئیس قوه قضاییه در جلسه مرکز طی دوسال پیاپی را قابل تامل دانست و آن را نشان دهنده نگرش و تمرکز وی بر عملکرد مرکز قلمداد کرد و گفت: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای توجه ویژه به لایه‌های بیرونی قوه دارند که ما یکی از مهمترین موارد آن هستیم که به عنوان بزرگترین نهاد ملی ارائه دهنده خدمات حقوقی در کشور قلمداد می‌شویم؛ لذا ما به دنبال این هستیم که در چنین جمع‌هایی با هم اندیشی و همفکری در مورد صحبت‌ها و محور‌هایی که رئیس قوه مطرح کردند راهکار بدهیم و بررسی کنیم تا این ماموریت‌ها را اجرایی کنیم. این مسئله برای استان‌ها بسیار با اهمیت‌تر است چرا که هرکدام برای خود حکم یک دستگاه مستقل دارند. استان‌ها بسیار بیشتر از مرکز می‌توانند کارکنند و باری از دوش مرکزو قوه بردارند.

در ادامه این نشست هیئت مدیره‌های وکلا و کارشناسان سراسر کشور، به نوبت صحبت‌های خود را پیرامون این نشست هم اندیشی مطرح کردند و پیشنهاداتشان را به صورت شفاهی و کتبی ارائه دادند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×