» قضائی » باید در انتخاب و گزینش کارکنان زندان‌ها دقت و توجه ویژه داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

باید در انتخاب و گزینش کارکنان زندان‌ها دقت و توجه ویژه داشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 18, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها، در نشست اعضا هسته گزینش این سازمان گزینش دقیق افراد را متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فسادهای احتمالی دانست.

در ابتدای این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد هسته گزینش سازمان زندان‌ها بیان کرد: خوشبختانه در سازمان زندان‌ها شاهد اقدامات مثبت و گام‌های تحولی در حوزه گزینش هستیم که این روند مایه مباهات است.

محمدی نیروی انسانی را موتور محرکه پیشرفت دستگاه‌های اجرایی معرفی کرد و افزود: منابع انسانی از مهمترین سرمایه‌ها در هر دستگاهی است بنابراین گزینش و انتخاب بهترین افراد نیز امری عقلانی است چراکه متضمن سلامت اداری و پیشگیری از فسادهای احتمالی در امور اجرایی خواهد بود.

وی گفت: مهمترین رسالت ما در امور زندان‌ها، اصلاح و تربیت افرادی است که به خطا رفته‌اند بنابراین در انتخاب و گزینش کارکنان زندان‌ها به عنوان نیروی انسانی، لازم است ضمن برخورداری از توانمندی تخصصی، سلامت عمومی و جسمانی به ویژگی‌های شخصیتی و نیز ارزش‌های فکری، فرهنگی و دینی کارکنان دقت و توجه ویژه داشت.

گفتنی است در ادامه این نشست نیز عسگری مدیرکل هسته گزینش سازمان زندان‌ها به گزارش عملکرد این مرکز در سال جاری پرداخت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×