» قضائی » بازدید سرزده معاون اقتصادی سازمان بازرسی از اداره کل امور مالیاتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

بازدید سرزده معاون اقتصادی سازمان بازرسی از اداره کل امور مالیاتی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 28, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای مأموریت رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تشدید نظارت‌های میدانی و مؤثر بازرسان با هدف نظارت دقیق و اثربخش بر نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پایانی سال، ستار شیرعالی معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی و بازرس کل امور اقتصادی سازمان بازرسی و هیأت همراه به صورت سرزده از اداره کل امور مالیاتی جنوب تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید، معاون سازمان بازرسی با حضور در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف به صورت چهره به چهره و مستقیم با مراجعین گفتگو کرده و در جریان نحوه خدمت‌رسانی و پاسخگویی کارکنان اداره کل امور مالیاتی قرار گرفت.

وی هدف از این بازدید را در ابتدا عرض خدا قوت به همکاران اداره کل امور مالیاتی عنوان کرد و گفت: هدف و رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در این بازدیدها نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی و شناسایی کاستی‌ها و نقاط ضعف احتمالی است. معتقد هستیم در جریان بازدیدهای سرزده به نحو بهتری می‌توان شاهد مسائل و مشکلات مراجعین بوده و در این راستا امکان اصلاح رویه‌ها و مشکلات وجود خواهد داشت.

شیرعالی گفت: جلب رضایت مراجعه کنندگان و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع یک تکلیف شرعی و قانونی و انسانی برای همه ما است و باید این تکلیف به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

گفتنی است در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل پس از کسب اطلاع از میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده مودیان، بر تسریع در رسیدگی‌ها و موکول نکردن آن به سال آینده تاکید کرده و دستورات لازم را صادر کرد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×