» حوادث » انقلاب اسلامی مسیر خود را پیدا کرده و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انقلاب اسلامی مسیر خود را پیدا کرده و همه قله‌ها را فتح خواهد کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 24, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز میثاق و تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی رحمه‌الله علیه و حضرت امام خامنه‌ای است و همچنین حضور مردم تأیید چندباره نظام مردم سالاری ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و سناریوهای دشمن علیه انقلاب و ملت را بهم می‌ریزد و ننگ دیگری را بر پیشانی دشمنان این انقلاب و ملت خواهد نشاند و استکبار را وادار خواهد کرد که گزینه‌های نظامی روی میز را زیر میز بایگانی کند. پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: مردم ما امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رسانده‌اند و با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و دشمن این اتحاد هموطنان را نمی‌تواند ببیند؛ امروز حضور مردم منجر به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی می‌شود و آن‌ها چشم دیدن این صحنه را ندارند.

سردار کمالی با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده‌اند گفت: این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب دارد و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شده.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×