» حوادث » انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۸ قاچاقچی و سارق دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/۸ قاچاقچی و سارق دستگیر شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 21, 1403 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسیده است، ابراز داشت: توقیف سمند مزاحم، پژو پارس سرقتی و شش خودرو شوتی، کشف تریاک، پیدا شدن احشام سرقتی و دستگیری سارقان منزل از جمله مهمترین آن‌ها است.

وی ضمن بیان اینکه شش دستگاه خودرو شوتی حامل محموله خطرناک سوخت توقیف و شش هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، افزود: این خودروها سوخت را از استان‌های شمالی بارگیری و به سمت سیستان و بلوچستان در تردد بودند که در استان سمنان زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف شش کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از خودرو عبوری پژو ۴۰۵ نقره‌ای در شهرستان میامی خبر داد و ابراز داشت: پنج سرنشین اهل استان سیستان و بلوچستان این خودرو دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه با سرعت عمل بالای پلیس دامغان ۵۰۰ رأس احشام مفقودی در روستای قهاب رستاق این شهرستان پیدا شد، تصریح کرد: این تعداد دام در بیابان‌های منطقه صحیح و سالم بدون کم و سری یافت و به مالک تحویل داده شدند.

وی از دستگیری سه سارق منزل در شهر سمنان خبر داد و افزود: این افراد به انجام ۱۳ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو پژو پارس سرقتی که از تهران متواری شده بود در میامی شناسایی و توقیف شد، اضافه کرد: یک خودرو سمند در مسیر آزادشهر به شاهرود نیز به دلیل ایجاد حرکات مخاطره آمیز رانندگی اعمال قانون و توقیف شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×